Selmalina 1 bucuk yaşında başladı demır ilacı kullanarak daha sonra çatlak oluştu çatlağı gecırıne kadar epey zaman geçti o sıralar ılaclar kullandık suan da 2.5 yaşında hala devam edıyor pedegogla görüştük 5 günde yaparken 2 güne düştü yapması tabı dulcosoft kullanıyoruz hıc kesmeden . Bu ara yıne 4 güne kadar tutuyor ne yapacağımı şaşırdım. Böyle durum yaşayan arkadaşlar var mı neler yaptınız sizler ?
mercimeksmom Selmalina merhaba benim oğlum tam 2 yaşında, 1,5 yaşından beri tutuyor o kadar çaresiz zor durumdayım ki. dulcosoft u her gün düzenli veriyo musunuz? en son oğlum 10 gün tuttu 10 gün ya. lavman ile yaptırdık. pedagog neler öneriyor mesela ?
Selmalina mercimeksmom evet hergün düzenli dedi bize doktorumuz 2 sene bıle kullanabilirsiniz dedi dulcosutu ama bizim testlerimşzde birsey çıkmadı yanlış bilgi vermek istemem