Kizlar bebegim 1 ay 14 günlük banyo yaptığı gün çok ağlıyor cok gazlaniyor 3 saat boyunca agliyor nerdeyse fark ettim her banyo yaptığı gün böyle nedeni nedir acabaa bunun ya basina gelen oldu mu? Bir diğer konu da geçen hafta salı günü aptamilden sma mamaya gectik kakasını cok az yapıyor gunde 1 bazen de gunde 2 defa ama baya baya az yani bu neyden kaynaklanir ki aç birakmiyorum cisli bezi fazla oluyor her gun ama kakasi 3 4 gündür bu sekilde cok az oluyor katı değil kıvamı normal mama degisikliginden mi acaba ya alismaya mi calisiyor ki 🤔