Ben hem emziriyorum hem mama veriyorum genelde 4 ölçekbya da 3 ölçek veriyorum geçen kontrolumüz vardı kilo alimi.normal 2 aylik bir bebis olarak kilosu tam olmasi gerektigi gibiymis. Geceleri hic mama vermiyorum sadece emziriyorum gundüzleri de 3 ya da 4 kez mama veriyorum