Pamukanne1 1 yaşında oğlum 4 aylık hamileyim ve bunu yeni öğrendim kızlar şaka gbi 😅 sütten kesmek istemiyorum yA oğlumu bunu yaşayanlar var mı dewam etmelimiyim emzirmeye kessem mi
Kutay_22 Pamukanne1 4 aya kadar fark etmediniz miiii🤭 bulantı da mı olmadı, helal👏👏 hayırlı olsun. Genelde emziriyorlar ama doktora danışın tabi ki..
SeninAnnenBirMelektiYavrm Pamukanne1 hayır canım niye keseceksin emsin kuzucuk doktor bilgi verir zaten. Ne güzel birbirlerine arkadaş olurlar oynarlar birlikte büyürler 😊
Pamukanne1 Kutay_22 inanın hiç farketmedim ama tabiki test yaptım aralıklarla çıkmamıştı hiç ama bgn öğrendim 4 aylık karnımda oynuyor hahaha 😅😅😅
Pamukanne1 SeninAnnenBirMelektiYavrm doktorum yavaş yavaş kes diyor ama kıyamıyorum hiç bazı uzmanlar doğuma kadar emebilir diyor bilemedim