Sabah uyandı yanıma aldım oynuyorduk ben bı an dalmışım yataktan düştü aglamasiyla uyandım düştüğü yer yatak boşluğu arkasında pimopen kapı var önce yastık düşmüş sanırım ama küt diye ses geldi neresi mi vurdu bilmiyorum bebeğim 6 aylık hemen kucağıma aldım direk sustu oynamaya ses çıkartmaya başladı neşesi keyfi sabahtan beri yerinde ama benim içim hiç rahat değil vicdan azabı yasiyorum düştükten 2 saat sonra sadece 1 defa fışkırır tarzda çok az miktarda küstü birdaha da olmadı çok endişeliyim hala kendimi sucluyorum başına gelen varmı çok korkuyorum sizde 1 defa kusması tehlikeli mi doktora gitmeli miyim