_mavisinannesi Günaydın tatliş anneler, bebeğimin bezini açtığımda ikidir genital organının orasında küçük iltihap gibi şeylere rastlıyorum. İdrar yolu enfeksiyonundan mı korkmalıyım? Böyle bir şeyle karşılaşan oluyor mu?
Elifsaremmm _mavisinannesi Enfeksiyon Olabilir travazol krem + antibiyotik veriyor bi haftada geçiyor.
CerenLiya _mavisinannesi bizdede oldu aynısı ve doktorumuz su eksikliğinden kaynaklanıyor demişti sümüksü minicik parça vardı emziriyorum bol su içmemi ve ekstradan bebegede su vermemi söylemişti (Antalyada yaşıyorum sıcaklardan dolayı su miktarı az geliyor olabilir )
Asas _mavisinannesi maalesef bizde enfeksiyon çıktı . Aynı şekilde akıntı gibiydi daha önce geçirdiği için tahlil yapıldı enfeksiyon çıktı 🙁
Oyku123ss11 Benim kizimdq 5 aylik beyaz peynirimsi gibi mi canim bizdede var cisli bezi azaldi dolmuyo
_mavisinannesi Elifsaremmm çişini yaparken ağladığı olmuyor ama yine de doktora götürmekte fayda var sanırım
Hacer_48 _mavisinannesi siz yumurtlama dönemindemisiniz eğer öyleyse benimkininde de oluyor iki aydır
_mavisinannesi CerenLiya çok mantıklı aslında çünkü biz de Antalya’ya geldik çok sıcak az su içiyorum bebeğime de pek vermiyorum. su verince geçti mi peki?
CerenLiya _mavisinannesi geçti canım bir daha rastlamadım şimdi kendide su içiyor bende fazla tüketmeye çalışıyorum