Minisiminannesi Bebeğim bir kaç haftadır ara ara sol gözünü kırpıp duruyor tik olması için daha çok küçük değilmi başka birseyin belirtisi olabilirmi aranızda bu durumu yaşayan varmi
Elmadersem Minisiminannesi ne kadarlık bebeğiniz. Benim kızım 22 aylık olacak ara ara iki gözünü birden sıkıca kapatıyor gibi yapıp acıyor üst üste bende tik olmasından korktum ama dikkat ettim ekrana bakarken yapıyor benm kız
Minisiminannesi Elmadersem 2 ay 26 günlük ekrana bakma durumu yok henüz bana bakarken oyun oynarken falan yapıyor
Minisiminannesi 2civcivannesii doktor tik olabilir büyüdükçe kendiliğinden de geçebilir eğer bir saat içinde çok fazla olursa havale belirtisidir dedi hala devam ediyor yapması ama çok fazla değil gün içinde 5 6 kez denk geliyorum
2civcivannesii Minisiminannesi benimki de 3 aylık normal durduğunda hiç birşey yok önüne bir şey yaklaşınca yada yüzüne yaklasinca kırpıyor korkuyor gibi sanki acaba o neden dir
Minisiminannesi 2civcivannesii iki gözünü de mi kırpıyor yeni birseylere heyecanlarını belli ediyor olabilir benimkide 3 ay 6 günlük ama tek gözü kırpıyor sabah saatlerinde daha fazla yapiyor istemli yapma da değil
2civcivannesii Yok benimki istemli yapıyor özellikle 5 yaşında bir ablamiz var o biraz hunharca seviyor yüzüne eğiliyor galiba ondan korktu inşallah unutur yapmaz iki gözünü iki üç kere kırpıyor yüzüne yakın birnsey gelince Minisiminannesi