5 bucuk aylık bebeğimi ayağımda sallayarak uyutuyordum. Yaklasık 1 aydır sallamayı kestim yanına uzanıyorum poposuna vurarak uyutuyorum. Şimdi geniş bir beşik aldım ve bebeğim sevdi gibi. Beşiğine koyayım uyusun istiyorum ama ağlamasını asla istemiyorum. Nasıl başarabilirim bunu başarabilen var mı aranızda ?