Kızlar merhaba 5 gün önce genel anestezi ile sezaryen oldum ağrılarım bir türlü geçmiyor affedersiniz su içmeme rağmen idrarım çok koyu. Çarşamba günü kadın doğum kontrolüm var. Gerçekten çok zormuş inanılmaz zor. Doktorum ağrı kesici verdi bana onu içiyorum bir de antibiyotik verdi. Bana bir tavsiye verir misiniz bebeğim küçük haliyle dinlenemiyorum da inanılmaz ağrılıyım. 😔