Arkadaşlar ben 4 sene önce güvenlik için kurs aldım sınav girdim geçtim ama güvenlik kartı çıkartamadım. İşte maddi yönden filan şimdi çıkartmak istesem çıkartma yapabiliyor muyum nasıl nereye gitmem gerekiyor. Kurs yerim kapanmış malsef. O yüzden nereden başlıcam yardım