semasi17 evet 9.aya kadar doğru düzgün yememişti 15-20 gündür yemek yemeye başladı o da az az. Kahvaltı hiç yapmıyor zaten, ya öğlen ya da akşam ana öğün hazırlıyorum. Çorba, köfte, sebze, baklagil gibi. Bi kere de muhallebi tarzı hazırlıyorum içine meyve, kendi yaptığım bebe bisküvisi koyup. Ya irmikle ya da yoğurtla yapıyorum. Tabi hepsini ona özel hazırlıyorum. Arada da eline sadece meyve veriyorum. Yani belli bir düzende gitmiyorum teklif ediyorum ne kadar isterse zorlamıyorum. 1 yaşına kadar çok fazla ek gıda almasına gerek yok zaten ana besini anne sütü ya da mama olmalı.