2,5 aylık bebeğim var. Uyutmak çok zor. uykusu geldiğinde yatırıyoruz. Beşiğinden başka bir yerde uyumuyo sallaya sallaya uyuyo. Emziği düşünce uyanıyo tekrar sallamamız lazım uyuması için. Yarım saat kırkbeş dakka sonra tekrar uyanıyo yine sallamamız lazım. Başka hiç bir şekilde uyumuyor bu çocuk. Hayatımız onun başında beklemekle geçiyor. Lütfen yardımcı olun