Şuan dediklerinizi kelimesi kelimesine yaşıyorum her sabah kalktığımda bugün bitecek uslu olacak diyorum ki gün yine aynı bitiyor anlamıyorum yani niye böyle karnı tok,altı temiz ,bı yeri agrisa bilirim,oyun oynayalım yok illa mız mız gelip kucağıma yapışacak nerdeyse gel karnıma gir kal orda halindeyiz