Oğlum konuşuyor çok şükür sıkıntısını anlatır anne bu ne?anne baba nerede? anne gel noma bak (kardeşinin adı noa genelde kardeşi tehlikeli bir şey yapınca beni çağırır) 3 yaş 3 aylık oğlum anne otur anne acıdı vs ama konuşmamız sohbet niteliğinde değil ve bazı harfleri çıkaramıyor.Dil terapistini aradım 400 TL seans ücreti ilk görüşmede de ücret talep ediyoruz dedi şimdi ayda kaç kez gideceğiz bilmiyorum aya vurunca belki baya pahalıya gelecek.Dil terapistine giden var mı? Evde yapabileceğim herhangi bir şey var mı? Sınırlı tv izler dışarıdayız hep gezeriz.Ekrana çok maruz kalmaz ben de tv sevmem zaten.Bana yardımcı olacak arkadaşlar var mıdır?