Kızlar adetim 3 temmuz olarak gösteriyordu program. 6 gün önceden adet oldum. 1 yaşında kızım var normalde düzenli adet olurdum. Bu ay böyle oldu. Sağlık ocağı ebesini aradım. Korkma ablam adet düzensizliği olabilir dedi doğumdan sonra. Bir de kötü günler geçiriyorum stresten üzüntüden erken gelmiş olabilir mi