Merhaba sevgili anneler 1 buçuk aylık bebeğim var emziğe alışsın istiyorum damaklı damaksız avent bütün emzikleri aldım bebeğim pek emzik tutmuyor ama tuttuğu zaman genelde damaklıyı bir iki çekip bırakıyor normalde ağzına koyduğumda ya ağlamaya başlıyor yada öyle tutuyor ağzında çiğner gibi yapıyor tavsiyeleriniz varmı