Hndealnathn çok zor bir süreç, Rabbim size de bizlere de kolaylık versin inşallah. Yavrularimiz iyi olsun da her şeye dikkat ederiz. Eylül’de Van’a döneceğiz görevim sebebiyle, o zamana kadar tedavisinin netleşmesini istiyorum ki önümüzü görebilelim. Van’da bir tane doktor var ve randevu asla bulunmuyor. Bebeğim doğduğu zaman çocuk doktorumuzun arkadaşı olduğu için onun yazdığı kağıtla randevusuz muayene olmuştuk. İmkanlar orada kısıtlı maalesef