Kızlar oğlum 7 ay 29 günlük henüz emekleme yok ayakta tutmaya çalışıyorum pekte durmuo ama çevremden duyuyorum 8 aylık olup ayakta dikilen bebekler var görüyorum da emekleme gelişim basamağı değil ama ayakta dikilmek vs falan? Kıyaslamak istemiyorum ama ister istemez kafama takılıo sizinkiler nasıl?