Kelebekelisa Anneler kızım 4 bucuk aylık doktorumuz Demir için damla kullanma vaktimizin geldiğini söyledi hangi damlaları kullanıyosunuz ne alsam bi kaç isim söyledi kendiniz seçin dedi de
Haydinn Kelebekelisa 4. Ayında başlamıştık bizim doktorumuz sidefer önerdi sağlık ocağının verdiğini kullanmadık
Tweetyy Kelebekelisa bestiron öneririm. Fermix cok iyi ama tadi iğrenç öğürüp kustu hep alma derim o markayı
Haydinn Kelebekelisa aynen öyle birde verirken sağlık ocağı bana dişte leke olabilir kabızlık huzursuzluk vs yapabilir demişti ☺️ Sideferin tadı da güzel