Arkadaşlar 10 aylık oğlum var. Annem bakıyor çalışıyorum zorundayım maddi sıkıntıdan dolayı ama oğlum biberon almıyor anne sütü alıyor. Oğlumla haftaiçi annemde kalıyoruz. Eşim evde tek kalıyor. Çocuk bırak gel alışsın @diyor ama geceleri emmeden uyumuyor be çok kalkıyor. Hergüm gidip gelemiyorum mesafemiz biraz var Sabah 6 da kalkıyorum anneme gidip gelmem zor oluyor. Eşim çalışma demiyor annem kendi evinde bakıyor kardeşlerim var. Ne yapsam işten mi çoksam eşim eve gel git diyor evse tek kalamıyor korkuyor ne yapacağımı şaşırdım kaldım bir akıl verin lütfen 🙏🏻