Kızlar merhabalar dün itibariyle bir gogsum cok fena şişti ve sertleşti aceba mastit mi oldum yoksa süt birikmesi mi sıcak komples yapıp elle pompayla sağım yapiyrm süt çıkmıyor bebek emiyor süt gelmiyor başına boyle bir sey gelen var mi öncesinde de olmustu ama bu kadar uzun sürmedi açıkçası ne yapabilirim fikir verirseniz sevinirim