Herkese merhaba ☺️ Birşey sormak istiyorum benim kıZım 5ay 7günlük sabahları 7 buçuk gibi uyanıyor . 8bucukta yatıyor 1 saat uyuyor, 11 gibi yatıyor 1 saat uyuyor, 1de yatıyor 2saat uyuyor , 4bucuk gibi yatıyor 1 sat uyuyor yAni akşama kadar 1 saat arayla filan uyuyor hemen hemen çok mu uyuyor normal mi anormal mi anlayamadım 🤦🏽♀️ Normalde 4.ayda böyle değildi daha az uyurdu gündüzleri toplam 3 saat uyurdu belki 4.. etrafımdakiler büyüdükçe öğlen uykusu aZalır diyor🙄 akşamları da 9diyince uyur gece 12-1 arası kalkar, sonrasında 3-4 arası kalkar sonrada 7de kalkar