Erdemir Doktor polivit şurubu verdi d 3 vitamini bırak dedi kulanan var mı 10 aylık bebeğim okuduğumda 2 yaş altı kulanmayın yazıyor
petitonunannesii Erdemir Biz suan hastanede yatıyoruz 6 aylik bebeğim her gün polivit veriliyor bize de d vitamini bırak dendi
Lulemom Erdemir bizde 3-4 aydır kullanıyoruz. İçinde d vitamini de var. O yüzden doktor bize de bırak dedi. Bide bütün ilaçlarda 2 yaş üstü yazar zaten. Takılma ona
Lulemom Erdemir benimki 10 ay 7 günlük. 6. Aydan beri 5 ml kullanıyoruz. Çay kaşığı 1 ml yapıyo, biz 5 ml kullanıyoruz. Doktor söyler aslında