smeyye0708 yavaş yavaş geçiyor diyebilirim 10gün sonra kırkım çıkıyor ama bende benlikten çıkmıştım çok şeyler yaşadım ama özetle yalnız kalmak bebeğini hissetmek ve en önemlisi dinlenmek iyi geliyor ben kendimi dinledim bebeğime sahip çıktım ve sürece alıştım artık