Esralparslan1 Kızlar merhaba 2 ay 10 gün oldu doğum yapalı 75 le girdim şuan 60 kiloyum 10 kilo fazlam var ama göbeğim hala inmedi bugün regl oldum regldan sonra iner mi bilmiyorum önerileriniz neler 🥹 aydınlatırsanız çok sevinirim 🙏
Umay2022 Ay ne güzel darısı başıma diyeyim bende ödem oldu şişkinlik var hala 😞 sezeryanım çok ağır geçmişti 1 aydır yataktan kalkamıyorum. Hamileyken hiç ödem olmamıştı kilo da almamıştım ama şimdi tam tersi oldu ben de