Egeasaf 20 gün önce el ayak ağız hastalığı geçirdi bunlar hala kaldı kaşınıyor o hastalıktan mı kaldı acaba başka birşey mi bu nemlendirici sürsem geçer mi
isabel Egeasaf el ayaktan sonra deri soyulması ve tırnak düşmesi normal diye biliyorum. Benim çocukların da tırnakları düştü 😒 bence nemlendirin geçer bir süre sonra
Ozay Egeasaf dermokozmetik alaninda calistim o yuzden sedef yada egzamaya benzemedigini söyleyebilirim. Atlattginiz rahatsizlik sonrasi nemlendirmek onemli diye biliyorum muhtemelen ondandir korkulacak bisey yok gibi 🙏
Keremikoo Gecenlerde el ayak hastaligi ile ilgili bir baslikta nemlendirmenin onemli oldugunu soylemisti bir anne ordan aklimda kalmis. Tecrube eden anneler icin ustte kalsin, gecmis olsun😔