arkadaşlar dogumdan sonra sag bacagimda asiri agri sislik olmustu bi kac dr gittim bisey yok dediler bugunde kalp damardan ultrason girdim ve venöz yetmezligi var dedi varis corabi bir de ilac yazdi 2 ay kullan suan ameliyalik degil ama 2 ay sonra tekrar gel konusalim dedi internete baktim hic iyi seyler yazmiyor korktum var mi boyle olup da tedavi olan iyilesen veya ameliyat olan yazarsa voo sevinirim