Ayso5 Nazlican5454 bende hep alan görüyorum az evvel bakayım dedim fiyatlarına da o da pahalı geldi bana ya
Tecrubelianne Nazlican5454 ben ilk dogdugunda onunla basladim cok memnundum ama numarasi buyudukce bulamamaya basladim genelde kucuk numaralar oluyor bende biraktim sonunda tavsiye ederim bizde hic bi sorun olmamisti
duygu_ars Nazlican5454 ben tavsiye etmiyorum sızdırıyor bez değiştirirken pijamasında hep nemlilik oluyordu
Zlm Nazlican5454 ben kullanıyorum sarı oaketleri çok güzel hem cırtlı olanını hemde külot bez olanını kullandım lastikleri falan yumuşak güzel yani ben hiçbir sızdırma tasirma yaşamadım kızım 13 aylık
Nazlican5454 Tecrubelianne Çok teşekkürler deneyeceğim e bebekte indirimdeymiş almadan sormak istedim
Nazlican5454 duygu_ars Ay bilemedim şimdi 2 kişi memnun 2 kişi memnun kalmamiş bezi bitmek üzere ne alacağımıda bilemedim bezde bitti çokta pahalı bezler birde 96 paket alıyorum slepyy ama 1 ay bile dayanmıyor tavsiyeniz nedir
Kubra-34 Nazlican5454 parasina gore iyi diyelim bende bu ay ilk defa aldim bebegim dolu dolu yaomadigi icin tasma sizma olmadi ama cogu bez gibi kokuyu cok disari veriyor dediginiz gibi fiyatlar uctu alerji yapmadigi surece kullaniyorum
RainOverMe Premium soft cok guzel arada kullanıyorum, mutlu bebek bır seneden fazla oluyor kullanalı normal bır bezdı. Sonradan paketler degıstı