Husumsu Bebeğim 33 günlük, sütüm olmadığı için önce aptamil 1 kullandık kabız yaptı hipp combiatik gaz yaptı aptamil conformil çok ve cıvık kaka yaptırıyor. Ne önerirsiniz acaba? Ayrıca golden goat alerji yaptı. Mama değiştirip para vermekten yıldım
Yusra34 Husumsu Bebelac gold. İçerisindeki probiyotik gaz yapmıyor. Ayrıca vitamin ve mineralleri anne sütü değerine yakın. Glikoz,pirin unu ya da nişasta içermiyor.
Elvn94 Husumsu bebelac gold dene cnm vlla denemdn bilmzsn cnm ah bn neler cktm en son bebelac goldta kldm
nghn4427 Husumsu canım bizdede aptamil hem kabız yaptı hem çok rahatsız etti bebeğimi çok faala kustu. ben ilk günden beri hem emziriyorum hem mama veriyorum. ilk bebelac 1 numara almıştık çok memnunduk daha sonra araştırdım bebelac gold aldım ama bebelac gold AR daha iyi AR=ANTİ REFLÜ demekmiş birde içinde keçiboynuzu özü var kıvamı daha koyu hem kusmuyo hem kakasını düzenli yapıyo hem kabız olmuyo hem kilo alımı iyi çok memnunum. birde dün baby goat mama aldım onuda sevdik türk malı helal sertifikalı içinde yüzde50 keçi sütü var. keçi sütü anne sütüne en yakın sütmüş o yüzden denemek istedim. dün bi defa denedim biraz kusma dışında hiçbir yan etkisi olmadı. yinede bebelac gold AR öneririm 😘
kiliclar [bilinmeyen] bebelac gold deneyin o zaman yiğenim içiyor sindirimi kolay olduğu için ne gaz ne kabızlık var
Busra4509 Sma kullanıyorum bizde gaz ve kabızlık yapmadı. Bulamadığım zaman da bebelac gold almıştım o da güzel bir mama bir problem yaşamamıştık.
nghn4427 tczehra aptamilin ilk denediğim maması comformil oldu ☺️ maalesef bebeğimi rahatsız etti. yinede teşekkür ederim 😘