Merhaba kızlar sezeryan doğum yapanların ortak sorunu olan göbek konusu…
Doğum yapalı 3 ay oldu 67 kilo ile doğuma gittim doğumdan sonra 63 kiloya düştüm diyet ile 60 oldum son olarak 60a sabitledim gel gelelim göbek sanki 5 aylık gibi duruyor henüz adet olmadım doğumdan sonrada çok kanamam olmadı adet olunca iner diye kendimi teselli ediyorum eski pantolonların bana bakıyor ben onlara bakıyorum sizce gider mi 🥹