Bebeğim 2,5 aylık.2 ayına kadar o kadar düzenli uykusu vardı ki.Daha 40ı çıkmadan uyku düzeni oluşturdum onun için.Geceleri 20:00 gibi altını,üzerini değişiyor karnını doyurup yatağına bırakıyordum odayı loş ışıkta tutuyordum kendisi uykuya dalıyordu.4-5 saat aralıksız uyuyor sonra uyanıp emiyor tekrar yatağına bıraktığımda uyuyordu.Şimdi de aynısını yapıyorum kendisi de uykuya dalıyor orda sıkıntı yok.Ama gece uyanmalarını azaltmak yerine artorıyor.4 defa uyanıyor geceleri.Saat 5den sonra da yatağında uyumuyor ayağıma alıyorum hafif sallıyorum uyuyor ayağımdan indirdiğim an uyanıyor.Öyle ayağımda kalmak istiyor ben de mecbur 3-4 saat öyle uyutuyorum yani saat 5den 8-9a kadar.Sabah uyanması 5 oluyor ben zorla 8-9a kadar ayağımda uyutuyorum.Nolur akıl fikir verin. Uyanmaları azaltmam,sabah uykusunu hiç olmazsa 7e çekmek için ne yapmam lazım?(((