Selamlar öncelikle. Geçtiğimiz Ekim ayında regl olmamıştım kaç defa kendim ve hastanede test yaptırdım gebelik çıkmadı kadın hastalıklarına gittim muane oldum kist varmış ama önemli değilmiş rahim ağzı kanseri için hastalığımın 3. Günü test vermemi söyledi doktor regl olmam için ilaç verdi ben oldum 1 ay sonunda ama o zmana ne gittiğim doktora ne başka doktora randevu bulup gidemedim kaldı öyle. Şimdi bu ay 32 gün oldu yine olamadım olacakmis gibi oluyorum ağrılarım falan oluyo ama bir türlü olmuyor çok afedersiniz peceteyle sildigimde pembemsi nokta gibi parça geliyor arada tam kırmızı geliyor ama sadece sildigimde oluyor. Yakinimdaki hastanelerde randevu yine yok Sarıyer fatih te falan var ama kızımla tek başıma gidemem eşim çalışıyor özele gitsem ücreti ne kadardir bilmiyorum telefondan aradım fiyat bilgisi vermiyolarmis. 20 ci günde evde test yapmıştım yine çıkmadı bişey olsa o kadar geçmesine her türlü çıkardı dimi ? 8-9 ayda bir böyle olmasi normal mi acaba ? Regl olmam için yapabileceğim bişey varmı? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim ❣️