Saadet14 Papatya2636 Ilaca baslaniyor ama cogu doktor kendi kendine gecer diyor birkac doktora goturdum biri yazdi ben 1 hafta kullandim baktim hala kusuyor kullanmadim bir daha zamanla gecer diyor doktor
KEREM0000000 Bebek için soruyosanız ilaç kısmını bilmiyorum ama emzirirken 45 derece açı vermek ve emzirdikten sonra 15-20 dk yatırmamak gerekiyor