Zehra2205 Merhaba anneler 27 günlük kızım ve hep ağlıyor. Ağlayıp uyanıyor ve emzirene kadar geçen sürede hep ağlıyor. Sonrasında uyumadıysa yine ağlıyor. Geçer mi bu hali. Ne zaman uykusundan sakince uyanıp kendini sevdirecek. Hep mi böyle olacak??? 😓☹️
Zeliff Zehra2205 kolik bebek büyük ihtimalle canım benim kızımda öyleydi. Zamanla düzelicek ağlamaları azalacak etrafla oyuncaklarla ilgilenip yüzünüze gülecek merak etme😊🌸
Minikmucizem_10 Zehra2205 27 gunluk bi bebek ya gazdan yada ac oldugu icin aglar canim.Bi dikkat acaba hangisi diye.Ona gore belki rahatlar bebis.
Denizanasi92 Zehra2205 geçiyor canım. Gazı mı var neden ağlıyor önce bunu bulman gerek sebepsizce ağlıyorsa koliktir. 2.aydan sonra düzelir canım insallah 🙏🏼
Merve_bolat Zehra2205 bebeğiniz kolik sanırım 3 aydan sonra geçiyor diyorlar biraz sabredin geçer büyüdükçe
Zehra2205 Denizanasi92 gazını çıkarıyorum yine ağlıyor. Altını değiştiritorum ortalığı yıkıyor. Sürekli meme istiyor. Napcam bilemedim 😪
Denizanasi92 Zehra2205 ayaklarını kendine çekiyor mu? Eğer kendine çekerek ağlıyorsa gazı vardır. Sütün yeterli mi yanlış anlama açlıktan ağlıyor da olabilir bazen bu ihtimali göz ardı ediyoruz maalesef
Burceee Zehra2205 Önce sorunu tespit etmek lazım. Gazlı bir bebek mi? Gaz damlası kullanıyor musunuz? Gaz masajı yapıyor musunuz? Biz de bunlarla hafifletmeye çalışıyoruz krizlerini, etki de ediyor gibi geliyor
Zehra2205 Burceee gazı olduğu zaman bacaklarını çekiyor bizde masajla bazen kendi kendine çıkarıyor. Acıkıncada ellerini kemiriyor. Onun dışında ağlamalarını bende çözemiyorum