Benim bebeğim 41 günlük. Bir ay kontrolünde 4480 gramdı. Ben bayramlığını bırakın 1-3 ayı, 3-6 ay aldım lcwden 😀 0-3′ler artık olmuyor çünkü. 1-3 tam oluyor. 1-3 alsam bayramdan sonra çok giyemeyecekti. Ama siz tam olsun üstüne diyorsanız 1-3 bence makul olur. Zaten bayramda 35 günlük olacak demişsiniz, 1-3 ideal.