Elis61 Merhabalar kızlar. Kızım 17 günlük göbeğimiz hafif dışarda gittiğim bir doktor göbek fıtığı olabilir dedi ama konu hakkında çok bilgim yok acıklamada yapmadı. Başına gelen varmı bir çözümü var mı sanırım çoğusu kendiliğinden geçiyormuş
FerideDeniz Elis61 bizde de vardı hafif fıtık. Sürekli ıkınmaktan, gazdan dolayı oluşuyor. Zamanla geçiyor merak etmeyin. 😊
Minisiminannesi Elis61 benim bebegimde de vardı hatta ici su dolu gibi olmustu çok gazlı ve sürekli ıkındığı için oluyor 3.aya giricez daha yeni indi şişliği kabiz olmamasına ve gazını çıkarmaya dikkat edin
Elis61 FerideDeniz öyle mi🙏 inşallah canım banada öyle geliyor ama yinede tecrübeli annelere sormak istedim. Ne zaman geçti sizinki peki
FerideDeniz Elis61 bebeğim şu an 3.5 aylık. Üç aylık kontrolünde bir şey kalmamış dedi Dr. İkinci ay itibariyle zaten artık kendi çıkarmaya başlamıştı gazını. Kaybolmuş kısa sürede. Sizinki de geçer hafif düzeyse ise hiç meraklanmayın. 💓
Elis61 FerideDeniz inşallah canım hafif bizimde hemen geçer inşallah daha 17 günlüğüz❣️ Sağlıkla büyüsün melekler
Elis61 Minisiminannesi maşallah geçtiyse canm . Dikkat ediyorum gazı çıkarmaya çok ağlayıp ıkınmamasına vs. Kısa sürede geçer inşallah