DiDoCe 11 ay 18 günlüğüz artık çıksınnnn 1 diş yaaa😅 Sizce bu kaç güne çıkar? https://www.hizliresim.com/nwfqyu0
prensesannesiiiiiiiiii Diş öyle çıkıyor mu yeni gördüm ben zannediyordum ki hep dis etlerin altı kızarır şişer
DiDoCe prensesannesiiiiiiiiii zaten 4 tane birden şişmiş kizarmiş ama bitek bunda beyazlık belli ama eti yirtmamiş henüz
Ball-kizimm DiDoCe kız üstt 4ü bizimde böyle şişti davul gibi oldu morardı beyazlıklarda gözüküyo son 2-3 haftadır hala cıkartamadı canı cook yanıyo🥺
Sontvbukucu DiDoCe evet yavas yavas cikiyor mesela 2 hafta önce bizim ust patladı. Yarisi cikti hala kisa disler. 😂 alt disler 1 ayda çıkmıştı tamamen disariya