Twinsmomy merhaba benimde ikizlerim var 11,5 aylık ve 2,5 aydır karaciğer enzimleri yüksek çıkıyor alt ast . 2,5 ay önce alt 564 ishal kusma ateş ve covid nedeniyle hastaneye yattık . Alt değeri 80 le tabırcu olduk ama 2 ay geçti hala değerler yüksek gastroenterelojiye yönlendirler. Bir şey çıkmadı hala alt ast yüksek metabolizmaya yönlendirdiler kan değerlerine bakılacak alt ast 450 lerde asist diye bi şuruba başladık . Kötüyüm