Merhabalar, 2 ay 11 günlük kızım sütüm yetersiz denildi hastanede mamaya başladık. Biberon meme reddi oluşturmasin diye kaşıkla besledim çok ama çok ağlıyordu mama miktarı arttıkça kasığa devam edemedim. Enjektorle vermeye çalıştık enjektörde de kalın kısmın hepsini ağzına almaya çalıştı. Ve en son memeden eds denedim. Yalniz kızım sürekli zaten meme de ve eds ile de çok uzun zamanımı alıyor ve artık göğüslerim acıyor emzirmeden de bir şey anlamıyorum. Gurbetteyim bebeğime 17 günlükten beridir tek bakıyorum. Eşim evde olduğu sürece yardımcı oluyor ama ee gündüzleri çok bunalıyorum eds ile. Sütum artsın diye savaş veriyorum bir de eds yapmaya bebeğin ağzına yerleştirmeye çalıştıkça daha da strese giriyorum . En sonunda pes deyip kendimi saldım biberon verdim ve bol bol emzirmeye devam ettim. (Bu arada doğduğundan beri bol bol aktif emiyor ). Sonra sütümde artış oldu artık kendimi salıp rahatlattigimda. Daha sütüm tam anlamı ile yetmiyor bebeğime. Ve biberonla 2 saatte 30 cc veriyorum mama olarak. Yalniz meme reddi olmasından çok korkuyorum. Bu süreçte ne yaptınız. Biberon kullanıp meme reddi almayan varmı ?