Yaklaşık 10 aydır çekiyorum bende geçen cildiye doktoruna gittim çekmesi için dayanamayarak. Ama artık çekilmesine gerek kalmadığını(iltihap kuruduğu için) söyledi. Antibiyotikli bi krem verdi kremi sürerkende pamuktan küçük bi top yapıp tırnağınla etimin arasında sıkıştırarak yavaş yavaş ilerletmemi söyledi. Başta biraz acıdı ama 3kez yaptım ve tırnağım normale döndü