Leylaa_
YeniAnneIstanbul
1 yaşında benimki sizin minnoşlar küçükse ona göre malzeme ekler ya da çıkarırsınız.
1 yumurtayı çırp, 1 çay bardağı süt ekle yarım çay bardağı zeytinyağı ekle,çırp,varsa hurma koy ez içinde, varsa elma suyu konsantresi yarım çay bardağı kadar, yarım çay kaşığı keçiboynuzu unu, kıvam alana kadar tam buğday unu, yarım paket kabartma tozu. Çilekleri minik minik doğra una bula üstüne ekle bu kadar. 🙃
- Un yoksa elinde hangi un varsa onla yap.
- Hurma ezmesi elma suyu konsantresi yoksa elzem değil ben şeker koymayım diye yaptım çileği üstünde yoğun tutarsın şekerini ordan alır.
- Keçiboynuzu unu varsa ve ekleyeceksen yarım çay kaşığı dolu olmasın acılaştırır.