YeniAnneIstanbul nesekaan destek verdigimiz bir aile var her ay para gonderiyoruz. Her ayda dovuzun dusmesi tam para gonderdigimiz gune denk geliyor😒 bizi etkilemiyor biz € olarak gonderiyoruz ama destek verdigimiz aile icin bence cok sinir bozucu
Lisabh YeniAnneIstanbul evet destek verdiğiniz aile için üzücü ama Türkiye’nin selameti için düşmesi lazım.ki ben düşeceğine de çok inanmıyorum
nesekaan YeniAnneIstanbul sadece dövizde bir iniş cıkıs oluyor onun haricinde herseyde hep artıss var lafada gelince hep döviz le alakalı derler
YeniAnneIstanbul nesekaan dogru valla mesela 20tlye ciktiginda birden fiyatlar cikti ama 16tl olunca tekrar dusurmuyorlar 🤔
YeniAnneIstanbul Lisabh kesinlikle katiliyorum ben daha cok inip, tam bozduktan sonrasini demek istedim. Yoksa tabi hep dusmesi daha iyi olur. Oyle durum olunca zaten miktari biz yukseltiriz.
Zhnce Lisabh bu şekilde düşmesi asla Türkiyenin selameti için olan bi durum değil maalesef Keske ulkemizi düşünüyor olsalar gam yemem Fakat amaçlar o kadar başka ki Cok daha kötü şeyler olacak son kararlardan sonra 🤷♀️
nesekaan Caglarass bir kac ay oncede birden yukselıp bırden düşüse gectı dahada duser dedıler ama nerde yıne çıktıgı sevıyeye yıne geldı