8 aylıkken emzirdikten sonra yatağına koydum ben de yanına uzandım. İlk günler alışık olmadığı için oyun oynadı, sinirlendi, uykuya geçemeyince ağladı fakat sonrasında kendi uyumayı öğrendi. Yanına uzanıyorum ince örtüsünğ veriyorum onunla bi sağa dönüyor bir sola derken uyuyor. Bence bebekten ziyade anneyle alakalı. Biraz kararlı olursak onlar çabucak uyum sağlıyor.