uykusuzanneeee Anneler merhaba oglum 7 aylim vaktinde doğdu. 4. Aydan beri diş cikartamadi iyice sertleşti damak dişlerde belli ama yok gelmiyor. Sizin ne zaman cıktı bi cikarsa rahat edecek ama yok zaten uykusu gqzi hala bitmedi yavrumun birde bu derdi var hepten mahvolduk. Kacinci ayda cikti sizde disler
Sogancik uykusuzanneeee 7 buçuk aylıkken çıktı canım. 4 ten beri sisikti. 5. Ayda doktor baya şişmiş yakında çıkarır dedi ama çıkarması baya uzun sürdü. Sonra bı anda çıkardı ☺️
Kristina26 9,5 aylık hala hiç dışımız yok ama sorun değil geç çıkan diş daha iyi olur diyorlar çürümez vs. Elbette çıkar , herşeyin bir zamanı var
uykusuzanneeee Insallah yaa yazik eli sürekli ağzında huzursuz kiyamiyorum tabiki zamani gelince cikacak ama cani aciyor cok üzülüyorum