2lokummannesiii son paragraf aynı atlet ve boxer ile dışarı çıkmak istiyor. Altına şort giydirdim üstüne tişört giydirdiğimde kıyafet çok iğrenç giyemem e madem tamam sen seç getir onu giyelim diyorum. Getiremem bakamam.
Bir de bu sıralar neden niye sorularımız mevcut açıklıyorum peşine neden niye tekrar soruyor az önce açıkladım nedeni bu işte annecim diyorum. Kabul edemem bunu diye bu sefer söyleniyor. Ya da dışarı çıkacağız hava kızılcık gibi yanıyor. Eşofman kalın üst giyinmek istiyor mesela. Asla diretmiyorum ben bildiğiniz saldım tamam giyinemim sıcak olduğunu gör diyorum iniyoruz tabi ter içinde kalınca eve cıkalım kısa giyinelim diyor.
Aslında sabırsız insanım ama bağırmanın bir çözüm olmadığını konuşarak zıtlaşmayarak yol bulmaya çalışıyorum tabi tükendiğim olduğunda da devreden çıkıp babasına bırakıyorum anında. Ortamı terk ediyorum bir kaç saatliğine 😅