Minikooo benlik bir sıkıntı yok ama kiloyu sıkıntı ,takıntı yapan cok kişi görüyorum ve bana cok saçma geliyor . benim kızım mesela 15 aylık ama 10 kilo belki vardır ,fakat yürümesi erken başladı ,kas gelişimi vs gayet sağlıklı. 🤷🏻♀️kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir onu diyorum