afifem1 Banyo için file değil de suyun içinde yıkamanızı tavsiye ederim. Anne karnını hatırlayacağı için mutlu olur diye düşünüyorum. Isısını güzel ayarlayın.. sıcak veya soğuk olursa istemeyebilir . Bez konusu için daha küçük ama ilerleyen zaman için tuvalet iletişimi tavsiye ederim. Bu şekilde 11 aylıkken bebeğim bezi bıraktı.. Bez için belki yıkanabilir bez de deneyebilirsiniz veya kilolu ise büyük beden kullanabilirsiniz. Vücuduna daha az temas etmiş olur daha rahat eder.