Hava sıcak, bu aylarda az yemesi de normal sayılıyor. İsterseniz kan tahlili yaptırın sağlık sorunu olup olmadığını öğrenirsiniz. Sabah uyanınca çok emiyor oğlum, kahvaltıda düzgün yemesi için 1-1.5 saat geçmiş olması gerekiyor. Belki böyle bir sorun vardır. Belki de diş çıkarıyordur. Ara ara iştahsızlık dönemleri olabiliyor. Sağlıkla bağlantılı olmadıkça endişe etmemeye çalışıyorum ben.