KahveliVera kendime çok yakıştırıyordm ne yalan söylim herkes kısa saçlı halimi beğeniyordu kel bile yapıp gezdiğim olmuştur hani herşeyi denerim kendime yakıştrrm barışık bi insanım herkes bana diyor deli cesareti var kolay kolay hiç bir bayan kafasını kazıtcak kadar cesaret edemez diyorlardı mavi yeşil gri sarı her rengi denedim 🤣🤣 model olarakda her modelde kestirdim sonra zaten kapandım ama ii ki yaptım çünkü kafamda açıklığa dair bi heves ukte yada şunuda yapsaydım keşke diye bişi kalmadı