Bebis1_ https://www.hizliresim.com/2w3y3d5 Hanımlar bu bebeğimi emzirmeye yarar mı göğsümü tutmuyor çünkü sağmakta sürekli olmuyor
Ondina Bebis1_ ben kısa bir süre avent in kullanmıştım, onunla rahat tutuyordu. Sonradan kendiliğinden bırakıp normal emmeye başladı.